mandag 18. april 2011

Litt mer påske!

Det er ikke mye påskepynt i heimen, men litt her og der har vi. På stuebordet har jeg noen påskeharer jeg synes er ganske søte. Eneste påskepynten jeg har hatt liggende i noen år. Litt flere snopepåskeegg har også fått plass her. Herlige farger på Anton Berghs påskegodt:-)


De hvite rosene fikk jeg av min kjære til bursdagen forrige uke. Stått fint i snart en uke!


Påskefrokost i barnehagen er stor stas. Barna syns det er så kjekt at mamma og pappa spiser i barnehagen. Her er de klar fredag morgen! Nye jakker fra Mini a Ture.


I dag har vi kost oss i herlig vær. Pappa er på jobb disse dagene, men jeg og barna nyter å ha fri. Vi har lekt med nabobarn, syklet litt og hatt besøk av bestemor og bestefar. Gleder oss til nok en rolig og avslappende dag i morgen:-)

Minner om min giveaway med flotte gaver fra min nettbutikk!
Bli med her!

Klem fra Fru Emma

4 kommentarer:

Jatte sa...

Hei hopp!

Koselig pyntet! Jeg skal kjøpe inn påskegodt imorgen, å anton berg godt står alltid på lista over hva vi skal ha til påske, de smaker godt og SER bra ut, elsker fargene!!

Ha en herlig påsketid,
Klem Jatte♥

Line Elisabeth sa...

Hei:)

Blir nok litt Anton Berg her også, mest pga utseendet;)
Ha en fin påske!

Klem Line E.

Fru Emma sa...

Ja, er vi ikke rare? Kjøper godteri pga. utseende...

mona.z sa...

Flott pynt, og Anton Berg er jo både godt og flott, klem:)