onsdag 29. juni 2011

Høststeming i stua

Jeg elsker sommeren, men til manges frustrasjon synes jeg høsten er en utrolig koselig tid. Nyyyyter å shoppe høstklær og ha fokus på fornyelse inne i huset. Jeg er slik at så snart vår og sommergarderoben er på plass, begynner jeg å tenke høst. Samme gjelder interiør. Så med høstlig inspirasjon gikk jeg i gang med litt styling i stua i dag. Hentet opp litt varer fra butikken i kjelleren, og koste meg skikkelig.


Det meste jeg har brukt er varer fra butikken min.
Puff og tavle fra Mille Moi.
(Det jeg har hentet  fra butikken er linket til butikken).


Hvite lykter fra Hübsch og sinkhus fra Mille Moi.


Diger kurv fra Bloomingville. En slik har jeg tenkt å beholde til meg selv. Perfekt til å lagre masse ved i når høsten kommer.



Inspirert? Disse varene og mange flere finner du i nettbutikken min HER!

Ha en flott kveld! Her brenner det i peisen, lysene på bordet er tent, kan man gjøre annet enn å elske høsten?
Klem fra Fru Emma

4 kommentarer:

HjemmeKos sa...

koooooselig !!!
Så enig, så enig ! MEN håper jo også selvfølgelig å nyte sol og terrasse lenge enda ;)

Vi skal nok finne noe høstnyheter i Spania også, snuppa !!

Fru Emma sa...

Blir nok ikke noe preoblem d!!! Gleeeeder meg! Ikke lenge igjen!

Unknown sa...

Så fint dere har det ;o)))
Alle årstider har sin sjarm ;o))

STOR klem Elisabeth ;)

anne-linn sa...

Her var det mye kjekk inspirasjon! Jeg holder foreløpig en knapp på sommeren. Flotte sinkhus og lykter!!