onsdag 13. juli 2011

Lekehytte del 3

God kveld alle sammen! Først; tusen takk for alle superhyggelige tilbakemeldinger på del 2 av lekehytte innleggene mine:-) Det kan du se HER. Så til dagens innlegg; i dag vil jeg vise dere hvordan hytta ser ut på utsiden. Den har fått samme "stil" som huset vårt, og derfor også fått resten av takpanner og kledning. Når det gjelder kledning aner jeg ikke hvor mange km med kledning mannen (og svigerfar) har skjært på langs under arbeidet med huset... 




Neste steg i arbeidet med hytta blir å lage terrasse der hvor picnicbordet står. Planen er å ha levegger rundt med det store bøketreet som en del av veggen. På terrassen skal vi ha benker med lagringsplass til alle utelekene. Men det tror jeg må vente til neste år.

Nå skal siste rest pakkes. I morgen drar vi til Spania i to uker! Vi skal ha en uke alene først, så kommer en vennefamile å skal bo sammen med oss den siste uka. Gleder meg maaaaasse til begge deler!
Vi blogges nok derfra*smiler*.

Klem fra Fru Emma

9 kommentarer:

Ønskedrømmen sa...

Utrolig lekker hytte! :)
God tur på ferie, håper det blir topp!!
Klem, Aileen

Unknown sa...

Sååå fin og koselig da.Jeg har væt på ferie og ikke sett noen av innleggene.. Skal selv begynne på lekehytte nå så litt inspirasjon er alltid gøyt.. Du er flink.. Go klem

deasogmia sa...

så nydeli lekehytte ungene har! jeg holder selv på å pusse opp og innrede en lekehytte, så da er det gøy å med litt inspirasjon! kjempe fint og gjennomført!

Tone sa...

Ja det må jeg si, denne er jo bare helt lekker:))
Kan tenke meg småjentene koser seg der:) SÅ deilig med så mye lys!! De vinduene var jo helt supre!!
Pusser selv opp lekehytte om dagen, men blir liksom aldri helt ferdig.
Nå er det ferie så resten må bare vente:)
God tur til Spain - litt misunnelig kjenner jeg. Dette sommerværet er liksom ikke helt til å stole på for tiden.
Sommerklem

anette lm sa...

Lekker Lekker Mariann! Heldige unga :). God tur t Spania :) Kos dokke masse.

anette lm

anne-linn sa...

Ja, jeg må si meg enig med de over her. Hytta er kjempefin! Og så har du gjort det så koselig rundt! Fortsatt god sommer :)

InstatreffNorge sa...

Utrolig flott den har blitt skikkelig, skikkelig gjennomført:)
Lekestuer er ikke hva de engang var;)

Lurer veldig på hvor du har fått tak i det lille oppvaskstativet hen jeg? Er på leting...

God tur og god sommer:)

Klem Lise

Elin | Draumesidene sa...

Kjempefin hytte! Lillebror har stått her og fått sett bilder, og blei imponert! :) Så herlege detaljar! Verkeleg eit lite kunstverk!

Ha ein flott ferie!
God klem frå Elin!

Veronica sa...

Den er så fin, så fin, både utvendig og innvendig. Såå gøy.
God tur til Spania.
klem