mandag 11. april 2011

Giveaway!

Da er det på tide med min første giveaway! Jeg feirer at jeg har passert 50 følgere, snart har 10000 sidevisninger, og ikke minst: åpning av nettbutikken min!

Ta en titt på den her: http://www.fruemma.no/

I giveawayen er det tre gevinster, alle selvfølgelig hentet fra nettbutikken min! Her kan du ta opptil fem lodd!

Bli med da vel!


Blir du med?

1 lodd for å skrive i kommentarfeltet.
1 lodd for å legge deg til som følger.
1 lodd for å trykke liker på nettbutikkens facebooklink på bloggens høyre side.
1 lodd for å dele facbooklinken med dine venner på facebook.
2 lodd for å linke giveawayen med bilde på bloggen din.

Husk å fortelle meg hvor mange lodd du har! Om du ikke får til å skrive i kommentarfeltet her, kan du gjøre det på facebooklinken til giveawayen.



Ha en fin uke alle sammen!


Klem fra Fru Emma     


79 kommentarer:

Britt sa...

Velkommen som følger hos meg! Blir jo nysgjerrig og må inn og titte hos deg og. Koselig blogg, og kjekt med give away! Jeg hiver meg med og tar 3 lodd (kommentar, link og følger). Så du at jeg og har "gje bort"?

Klem fra Britt

Unknown sa...

Har sikkert 3 - 4 lodd nå, men er ikkje sikker....Kjekk blogg meg flotte bilder....SÅ du er lærer du?

Du vett å du finner mæ om å vinner?

Suggelia

Stine sa...

Hei hei :) Jeg tar 2 lodd!Har fulgt bloggen din en stund, og veldig koselig nettbutikk :):)Og blogg!

Ha en fin kveld :-)

Fra huset i svingen sa...

Jeg blir gjerne med :-D
Og trekker 4 lodd (kommentar+liker fb+link)

Klem Karianne

Alfa sa...

Så gøy med nettbutikk. Skal ta meg en tur innom når jeg har litt bedre tid:0)
Vil seff være med i trekningen. Tar 2 lodd jeg.
Klem

Unknown sa...

Heia
Hive meg med eg også med tre lodd(kommentar, følger på blogg og delt på fb )
Kjekt å følge deg, og mange gode ideer og inspirasjon til egen heim =)

Hilsen Lene

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

Så gøy!
Kjempefin premie..100 lodd til meg,takk..
He,he er følger fra før av, så blir et lodd til meg.

Anette sa...

Hei:)Koselig du stakk innom bloggen min,og velkommen skal du være:)
Jeg blir med på Give Awayen din med 2 lodd jeg da;)
Ha en fin kveld,klem:)

Ranveig sa...

Heisann ;-))

Blir med på Giveaway´en din med 4 lodd ;-))

Flott blogg og fin nettbutikk -- glede meg te butikken i kjelleren åpner ;-)

Ha ein fortsatt fin kveld ;-)
Klem

Anniken og mammas lille verden sa...

Hei! Gratulerer med nesten 60 følgere og ny nettbutikk, så spennende=) Jeg tar gjerne 2 lodd (følger og kommentar). Så fine premier du gir bort, dette blir spennende!

Birte sa...

hei hei.. Jeg hiver meg med og håper på Lykke..


Tar full pott med lodd :-))

Klem klem Birte

"En Vintage Drøm" sa...

Hei hei.. med så fine premier så må jeg nok melde meg på.. De hage redskapene hadde vært flotte her hos meg.. har ønsket meg slike en stund.. så jeg krysser det meste og tar hele 5 lodd! wow! (linker, liker, følger, og kommenterer)
Ønsker deg en god uke!
klem fra Gunn

Ann-Kristin sa...

Så flotte ting! Eg trekker eit lykkelodd!

Trude`s hverdag sa...

Kjempefin blogg du har, la meg til som følger:-) Gleder meg til å "besøke" deg igjen.
Tar tre lodd jeg da(kommentar, liker Fb,og følger) :-) Klem Trude

Piulfen sa...

Gøy med egen nettbutikk. Jeg tar to lodd. Klem

Anette - Opalveien - sa...

Hei
Kjekt med giveaway :-)
Jeg vil gjerne være med med 5 lodd

Unknown sa...

Jeg vil gjerne bli med, og trekker fire lodd.
Har en giveaway selv også om du vil være med. :-)

Trollmora sa...

3 lodd på meg i denne runden :)

S sa...

Hei! Så fin Give away!! 5 lodd på meg!

Klem fra Sigrid :)

Drømmehuset mitt sa...

Hei

Jeg blir gjerne med og tar 5 lodd.
Flott giveaway:)

Ha en fin kveld

Klem

Anonym sa...

Hei hei:)
Så hyggelig at du har lagt deg til som følger hos meg. Tusen takk for koselig hilsen.
Og jeg blir selvfølgelig med på give away:) Da ber jeg om 4 lodd takk. Kommentar, følger, fblink og dele:)
Men jeg legger meg oså til som følger fordi jeg synes du har en veldig fin blogg:)
Håper du får en fin helg.
Klem fra meg!

Ingrid sa...

Jeg har lagt meg til som følger, liker på facebook, delt link på facebook og legger igjen kommentar :) Så 4 lodd skulle vel det bli.

hejsa80 sa...

Hei :)

Jeg liker følger og kommenterer, så 3 lodd på meg :)

hege_boe@hotmail.com

KnertenogKaroline sa...

Så fine premier! Jeg tar gjerne 3 lodd! Klem fra Lena

Storbyliv sa...

••♥•• Ååå, for noen romlemantiske premier ••♥••

Gratulerer med så fine besøkstall =)

Jeg har delt link på facebook, samt tipset alle mine 272 venner via privat melding =)

Er også følger, så 4 lodd opp av hatten på meg =)
God påske! Kirsti (granhus@alumni.ntnu.no)

Line Elisabeth sa...

Hei:)
Gratulerer med ny nettbutikk, så spennende!
Jeg vil gjerne være med på giveaway, og tar 5 lodd:)

Ha en fin påske!

Klem Line E.

Unknown sa...

Jeg tar gjerne ett lodd:)

snefrid1@msn.com

HildeR sa...

Så herlig, har hatt en laaang runde i nettbutikken, mange fristelser, anbefaler alle å ta en titt!!
Trekker meg 4 lodd, har utført de 4 øverste punktene.

God påske og lykke til med salget!!

mari_gull(ætt)yahoo.no

Merete K. sa...

Heisann :-)


♥✿ Takk for titten i en koselig blogg. Vil gjerne være med i giveawayen og sier takk til 4 stk lodd. Ønsker deg en riktig GOD PÅSKE! ✿♥

Mvh Merete
m-korsg@online.no

Hjemme hos meg sa...

Hei! Så fine premier..
Blir med og trekker 3 lodd :)

Nå skal jeg inn å titte på butikken din ;)

Klem Anette

Vimså sa...

Flotte premier...
Jeg har linka, lagt meg til som følger og liker på FB - mener vel at det ble 5 lodd..
Lykke til med nettbutikken.
Mari Johanne

Anonym sa...

Heisann!
Fire lodd på meg!
Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com

sa...

Hei!
Sååå fine premier og gratulerer med nettbutikk! Det er jo drømmen å starte opp eget!

Jeg tar 5 lodd og kommer gjerne hit igjen.

Carina:O)

Veronica sa...

Så fin nettbutikken din er. Spennende!
Jeg tar 5 lodd og krysser fingrene for at jeg har lykken med meg.
Ha en alletiders uke!
Klem

maska sa...

Hei
Jeg blir gjerne med og trekker et lodd hos deg.
Ha en fin dag.

Røsslyng sa...

Jeg synes de hageredskapene er bare sååå tøffe og hadde ikke hatt noe imot at de tok veien hit til hagen min, derfor krysser jeg fingrene og tar 1 lodd :)

Anne Birthe sa...

hei mary ann ! kul blogg! du er flink i å blogge! tok et logg i kommentaren jeg, snx på skolen i morgen!

klem fra anne birthe

Anne Birthe sa...

hei mary ann! kul blogg du er flink! nå tok jeg ett lodd, så får jeg satse på å vinne;) snx på skolen i morgen

Anne Birthe sa...

PS: nå er jeg følger av bloggen din også så nå har jeg visst dobbel så stor vinnersjanse;) (2 lodd tilsammen)

madebyjulia sa...

sitter ig leser til eksamen og googler litt rundt for variasjonen sin del.
Da finner jeg denne flotte give awayen.
vil gjerne være med og tar 4 lodd:)

EKTE INTERIØR sa...

Jeg likte premiene kjempegodt, jeg blir med! Grattis med åpnet nettbutikk! :-) Tre lodd på meg.

Kari-Anne sa...

Gratulerer med nettbutikk, veldig flott!
Tar full pott på denne, 5 lodd:)
Så nydelige premier:-)
Ha en fin dag i morgen!
Kari-Anne

Tove sa...

3 lodd på meg, kommentar, følger og liker på Facebook :)

Hilde sa...

Heisann! Prøver meg med 1 lite lykkelodd jeg da! :-)

hobbyvimsa sa...

Heisann!!

Tar gjerne 1 lodd:)

Herlig premie:)

ha en fin helg!!

Klem Linda:)

Mona Christin sa...

Hei.

Flaks at jeg fant bloggen din. Den var skikkelig fin. Grattis med din første giveaway. Dette blir spennende.

Jeg blir gjerne med og tar 3 lodd.

Ha en fin helg.

Klem Mona C

Aud og Trygve sa...

Hei!
Gratulerer med flott blogg og nettbutikk!

Jeg tar tre lodd (liker, følger og kommentar).

Hilsen Aud Kristine

Nina Iren sa...

Hei. Jeg vil gjerne bli med å tar 2 lodd. Flott nettbutikk du har.

Fossestua sa...

Heisan :) Ny blogg for meg dette! Blir såklart med på feiringen din :) Gratulere så mye med den flotte nettbutikken, og i skrivende stund 82 følgere på bloggen din :)
Lekre premier i giveawayen din. Likte spesielt godt den råfine puten.
Prøver vinnerlykken med 2 lodd, for kommentar og følger :)
Ønsker deg en fin helg
Klem fra Lise

wendysinfamilie sa...

3 lodd for meg denne gangen blir nok fler neste gang :-))
kommentar, liker på fb og deler link så klart..

tvi tvi meg

sisselastrid sa...

4 lodd til meg - deler, liker, følger og kommentar ;) og kryssa fingrane....

inga sa...

Thank you for the chance at your fabulous candy.
3 lodder
I shared: http://inga2010.blogspot.com/

Anita sa...

Gratulerer med både det ene og det andre!

Så fine premier. Jeg kaprer 2 lodd (følger).

Hilsen Fama

min mail: anihaarb@online.no

Chatrine sa...

Heisann!

Jeg vil gjerne være med på den flotte give awayen din med 5 lodd:o) Har linket give awayen på bloggen min, har trykkt liker på facebook, har kommentert og er følger fra før:o)

Må si du har en fin blogg og en flott nettbutikk!

Trine sa...

Hei!

Ett lodd til meg og håper å vinne hageredskaper!

trineson@gmail.com

Nina sa...

Jeg vil gjerne ha 1 lodd i trekningen din.
Mvh Nina
ninasjoevold@gmail.com

melis sa...

Så flotte premier du deler ut :)
Jeg følger bloggen din, har delt deg på facebooksiden min og gjort alt jeg kan for å få 6 lodd i trekningen din :)

Elsker sånne blogger som din :)

Helene sa...

Jeg blir gjerne med, og trekker 1 lodd :)

klem

IdéSpiren sa...

Herlig giveaway, jeg blir gjerne med! :)) Trekker 3 lodd; kommentar + bildelink på egen blogg.

Bli gjerne med i min giveaway om du vil ;))

http://bollebill.blogspot.com/2011/04/giveaway.html

Veronica sa...

Da tar eg 4 lodd i din trekkning :)
fin blogg, koslig butikk!
klem Veronica
http://sharmi.blogg.no

malinbf sa...

Hei! Jeg syns du har en veldig fin blogg og blir gjerne med i konkurransen :-)

Jeg har tatt 4 lodd :-)www.malinfl.blogg.no

Rita sa...

Spennende! Gleder meg til ålese mer her. Tar ett lodd:-)

Millemilla sa...

3 lodd tar jeg! Flotte premier!

Komadyret sa...

Hei, fant deg gjennom felles bekjente. Jeg blir gjerne med på give awayen din og tar full pakke.

gojinta sa...

her er linken til give awyen på egen blogg :

http://gojinta84.blogg.no/1304426760_fru_emma__co_give_awa.html

Tar 5 lodd :D

Tone sa...

Jeg er med:))
Følger, kommentar og link = 4 lodd:)
Så gøy!!

Nina sa...

Jeg slenger meg med her jeg også med 4 lodd!
Har lagt meg til som følger her, liker fb siden, har delt link og skriver en liten kommentar!
Ha en fin kveld!
Klem

Tommensgirl sa...

Hei:)
Jeg vil være med:) Er ikke på facebook,så tar 4 lodd. er følger,linker og kommenterer:) Herlig premier:)
Klem

Lene Christin sa...

For en skjønn nettbutikk <3 Jeg tar gjerne 4 lodd. Har desverre ikke blogg. Masse lykke til videre. I will follow you:) klem fra Lene

Wenche sa...

Hei!
Eg e med! Tar 4 lodd (kommentar, følger bloggen din, liker, deler link) og krysse fingrane! Kjempefin og inspirerande blogg og flott nettbutikk! Du e god!

Wenche sa...

Yo = Wenche Askeland
Hilsen Wenche

Ida Lind sa...

Jeg tar fire lodd, og krysser fingrene :) Liker på facebook, deler, og følger deg!

Ida Lind
urettferdig@live.com

Knutepunktet sa...

5 lodd på meg!! Super give away med nydelige premier! Liker på FB, følger, kommentar og link.

Huset i skogen sa...

Heisan! Dette vil jeg være med på:) 3 lodd på meg for kommentar, liker på fb og delt link på fb.

Ha en flott dag!

Scrollan sa...

Jeg er følger nr 100 :)

4 lodd på meg da; følger, kommentert, delt og liker!

sanna sa...

Herlig blogg:-)
Jeg tar 4 lodd, og HÅPER på vinnerlykke:-) Lykke til videre!!

Hildes Scrappeunivers sa...

Jeg er gjerne med og tar 2 lodd.

Gleder meg til å følge deg videre!

Klem

Unknown sa...

To lodd på meg, gratulerer med butikk og høye tall =)

Siv Monica sa...

Flott blogg, gratulerer med ny nettbutikk. Kommer sikkert til å benytte meg av den :)
Har delt, kommentert og vil følge med på bloggen :) Blogger ikke selv, så det var det eneste jeg ikke kunne gjøre... Masse lykke til videre :)

Mvh.
Siv M. O.