tirsdag 12. april 2011

Herlige vårfarger!

Da kommer det endelig et "vanlig" innlegg fra meg! Jammen er det travle tider! Som sikkert mange har fått med seg har jeg åpnet nettbutikk, og jeg skal også åpne butikk i kjelleren, og det er mye som skal gjøres der! Kommer et blogginnlegg om butikken om et par dager. Foreløpig kan dere jo ta en titt på nettbutikken her.

Jeg har fått gjort noen små endringer i gangen. Her er det blitt vår! Herlig med lyseblått synes jeg!


Pels er byttet ut med lette og vårlige skjerf.


Da jeg var i Trondheim forrige uke var jeg selvfølgelig innom de fleste interiørbutikker, og Trondheim skuffer absolutt ikke. Men når man er på reise begrenser det jo seg hvor mye kan få i kofferten, men denne puta fikk bli med:-) Den ble kjøpt på Black and White på Trondheim Torg.



Vel, det jo tilfeldig at barna matcher gangen, men på søndag gjorde de det:-) Været viste seg fra sin beste side, og vi fikk tatt i bruk noen av de nye Pomp de Lux klærne. Mathea hadde vært i ballerinaselskap, og ville beholde ansiktsmalingen på heeeele dagen!


Gangen ble blå, men jammen er det mange fine farger å velge mellom. Og jeg er veldig usikker på hva jeg skal gå for i farger på terrassen og trappa i sommer.

Hvilke farger skal du ha?

Minner om giveaway'en min! Se her og bli med!

Ha en herlig tirsdagskveld! Snart påskeferie!

Klem fra Fru Emma     

2 kommentarer:

HjemmeKos sa...

Så herlig !! Vakkert med blått ! Jeg var innom Kremmerhuset...og jeg vil ha ALLE farger..hihi. Lekkert med lys mint,rosa,blå, lilla. Tror nesten ikke jeg klarer å bestemme meg !

mona.z sa...

For en flott gang! Lyseblått og hvitt er virkelig delikat. Lykke til med nettbutikken, skal kikke innom:)