tirsdag 26. april 2011

DIY: kjøkkenhylle


Endelig er den ferdig! Jeg har vist denne hjemmesnekra hylla før, men da har den ikke vært helt ferdig. Tidligere hadde vi bare sjalusiskapene stående på kjøkkenbenken. Tomtrommet over fikk jeg liksom ikke helt til.  Så da ble løsningen en hylle, og jeg er superfornøyd!



Kjøttkverna som er festet i hylla er også "ny". Den fant min mann i svigers garage! Der skjuler det seg mange skatter har det vist seg! Kverna har blitt brukt av min manns farmor, og ble visstnok flittig brukt. Syntes den var sååå fin!



Da venter gulvvask og deretter retting av prøver på meg! Ha en flott kveld alle dere søte lesere:-)

Minner om min giveaway fra nettbutikken.Giveawayen finner du her. Butikken finner du her.


 
Klem fra Fru Emma

4 kommentarer:

Unknown sa...

Så fin den var;)Og kjøttkverna passet godt inn i hylla;)

Trude`s hverdag sa...

Så fin hyllen ble :-) Klem

KnertenogKaroline sa...

Hyllen ble kjempefin! Kjøttkverna var lekker! Ha en fin kveld! Klem fra Lena

HjemmeKos sa...

Så fin! Nå kan vi kverne kjøtt så bare det. Nabofruen har nemlig også en sådan ;) En stor og noe mer uhamselig en...men så kan jeg lage en veldig stor porsjon kjøttkaker da. Kommer nok godt med, tenker jeg...ehh...