onsdag 13. april 2011

Bursdag!

God kveld alle sammen! For en fantastisk dag dette har vært! Jeg er så heldig at jeg har bursdag! På skolen (jeg er lærer) ble jeg overøst av gratulasjoner og sang fra maaaange herlige elever. Klassen min dro i gang bursdagssang i kirka da hele skolen var samlet, og fikk med nesten alle klassene på sangen. Litt pinlig, men kjekt også da:-)

I tillegg har det vært basar i barnehagen, og det i et fantastisk nydelig vær. Nå skal mannen diske opp med biff. Livet er herlig!

Vil vise dere noen av varene jeg har i nettbutikken fra danske Hübsch. Dette er et nytt merke, og jeg ser at interiørbladene nå stadig viser frem varer fra Hübsch. Selv falt jeg pladask for dem under messa i Lillestrøm i januar. Har nå fått masse varer, men venter også mer:-)

Ta en titt! I dag er det 30% avslag på alle varene. Bursdagen min må jo markeres!

 




Ha en herlig kveld!

Klem fra Fru Emma     

2 kommentarer:

LB sa...

Så hyggelig! :-)

Gratulerer så masse med dagen til deg!
Masse flott du har i nettbutikken din, ønske, ønske.. :-)

Klem,
Elisabeth

Wisteria Gaver & Interiør sa...

Grattis med dagen i går ;-)) du har kjempe mye fint i butikken. og en veldig kjekk blogg :-)

GB