søndag 10. juli 2011

Lekehytte del 1

Jeg har lenge tenkt at jeg skal blogge om lekehytta vi har i hagen vår, men den blir liksom aldri helt ferdig... Men jeg kan jo starte!

Hytta var ferdig utvendig for to år siden. Da fikk Mathea den til tre års dagen sin. Snille svigerfar har bygget det aller meste på den.


Da siste takpanne var lagt, og vi kunne begynne på det innvendige arbeidet kom en av naboene våre og mente vi måtte flytte hytta. Jeg skal ikke ta hele DEN historien. Vi orka ikke å lage noe styr, og flyttet hytta, men da forsvant liksom all arbeidslyst, og andre prosjkekter ble prioritert.

Så den ble stående... Og stående... Barna lekte med den. De tok inn sand og lagde "sorpekaker". Alt var lov...


Men denne sommeren fant vi ut at vi måtte få ferdig hytta mens barna fortsatt er små.

Så nå har hytta vært i fokus hele sommeren, og den begynner å se veldig bra ut!



Jeg kan avsløre at denne fargen er brukt...

Mer om det i morgen, kanskje? Hvis været tillater at jeg tar bilder,da.

Ha en strålende kveld, alle sammen!

Klem fra Fru Emma

3 kommentarer:

Mamma Cecilie sa...

Oi, det ble virkelig anderledes:D
Blir sikkert super koselig. Nettopp postet ut vårt lekehus jeg også..

Kaisas mamma sa...

Så skjønt!!! Helt nydelig, heldige små som får leke der!

Klem:)

Valheim gard, landliv i Ryfylke sa...

Hei.
Så koselig med lekehytte, kjempe flott var den :)
Kjekt at du ville være med på Give away hos meg, beklager at "følgere" ikke var lagt ut, er ordnet nå så kjekt om du vil følge :)

Ha en flott sommerdag !
Klem Birgit