torsdag 24. februar 2011

Natur ute, natur inne, natur i hjertet.

Natur, bare natur... Tralalla...
Moten med å ta naturen med inn, synes jeg er fantastisk. Så flott, og ikke minst SÅ billig! Mitt siste naturtilskudd i heimen er store greiner. Både inne i trappa, og ute på trappa. Da min mann og barna skulle en tur til svigers, som bor "på landet", ba jeg han om å ta med litt greiner hjem. Ikke at vi mangler trær her vi bor, men det er ikke helt det samme å kave inni busker og trær mens masse mennesker ser på deg med mistenksomme blikk. Og ikke vet jeg om det er lov heller??? Men Rune og svigers ordnet saken. På landet er slike ting litt mer "lov". Og jammen fant de greiner. Han tok med noen stooore greiner, for han tenkte at da kunne jeg klippe av det jeg ville. Men jeg syntes de var fine som de var:-)




Trappa vår inne er god og brei, og jeg har egentlig aldri funnet helt ut hva jeg vil ha der. Alt jeg har prøvd før har virket så lite og stusselig. Så en stor grein var helt på sin plass:-)


Nå har jeg tatt helg! Heeeerlig å fra fri på fredager!!!

Klem fra Fru Emma

2 kommentarer:

Anniken og mammas lille verden sa...

Hei! Så fine bilder du har på bloggen din. Jeg er også glad i kvister av ulike slag inne, det enkle er jo det beste. Tusen takk for inspirasjon=) Ha en fin lørdagskveld videre.

Fru Emma sa...

Så koselig at du tittet innom bloggen min:-)Kommer mer kviste inspirasjon i morgen:-) Ha en fin uke!