mandag 14. februar 2011

Dårlig vær eller dårlige klær?

Brrrr... Dårlig vær eller dårlige klær? JEG har i allefall frøset uansett hvor mye jeg har tatt på meg. I dag er det vanvittig kaldt ute! Vinden trenger gjennom alt!!! Da kan det være en oppmuntling å ta en titt på disse bildene. De er fra Hübsch, et nytt dansk merke. Jeg falt pladask for dem under messa i Lillestrøm, og jeg kan avsløre at jeg vet at det kommer til Haugalandet om ikke så lenge, men jeg sier ikke mer... Herlig med litt vårlig inspirasjon!











Ha en fin mandagskveld. Jeg har tenkt å sitte foran peisen store deler av ettermiddag/kveld...

                            Klem fra Fru Emma

3 kommentarer:

HjemmeKos sa...

Herlig herlig !! Gleeeder meg til å få nye merker i nærheten ;o)Ha en fin sofakveld !!

Unknown sa...

Fine bilder!
Eg glede meg te me kan begynna på hageprosjete vårt! Har endel å gjør..
Klem Silje

Fru Emma sa...

Har litt av et hageprosjekt me o! Nesten så eg ikkje glede meg, for eg vett ikkje kor me ska begynna. Og så e d så dyrt! Grøss!