fredag 25. februar 2011

Kos og hemmeligheter!

Heeeerlig med fredag! Jeg har alltid fri på fredager, og det er fantastisk deilig! I dag har jeg fått malt litt småting, sprayet en lykt og noen lysestaker med sinkspray (resultatet kommer nok snart her), vasket litt og kost meg. Ikke minst får barna en rolig morgen før de går i barnehagen.Nå har vi  kost oss med lasagne. Barna synes av en eller annen grunn at det er veldig stas å spise rundt spisebordet i stua i helgene, så det gjorde vi selvfølgelig i dag også.

Resten av helga har litt av hvert å by på. I morgen blir det nok litt forskjellige sysler i heimen. Holder på å shine opp grovkjelleren vår, så mannen har litt igjen der før jeg kan begynne å bidra med maling, og ikke minst dekorering. Hva vi skal bruke kjelleren til er hemmelig!!!
Om kvelden skal vi i 35 års dag, og barna skal sove hos svigers. Svigerinne med barn kommer fra østlandet til svigers på lørdag og skal være der i deres vinterferie. Så jeg håper vi får sett en del til dem de neste dagene.

Nå er det beina på bordet, tente lys og fredagskos. BESTE dagen i uka, uten tvil!!!


Ha en fantastisk helg, alle sammen:-)

Klem fra Fru Emma

2 kommentarer:

Piulfen sa...

Koselig lysfat du har.
Ønsker deg en god helg.

Fru Emma sa...

Takk for det:-) God helg til deg også!