fredag 21. januar 2011

Loftstua

Er fortsatt en del av huset jeg ikke har vist på bloggen. Her er litt av loftstua. Dette er et rom jeg aldri prioriterer, så jeg har ikke vært helt fornøyd, men etter forrige helgs nye innkjøp så hjalp det litt.

Dette rommet er det stort sett barna som bruker. Her ser de film i helgene (før mammen og pappen står opp...), og Casper har mye av lekene sine her. Egentlig er det synd at vi ikke bruker det mer selv. Rommet har en fantastisk utsikt over Haugesund og Karmøy. På fine dager ser vi også Utsira. Men hvis jeg jobber litt mer med å få det lunt og koselig, mannen får satt inn peis (neste år?) og vi får lagt inn kabel TV der oppe, så blir det nok mer brukt.
Ha en fortsatt fin kveld alle sammen!

Klem fra Fru Emma

                                     


Trappeoppgangen



Min gode venn Billy

  


Kurv med fint gavepapir, her tre ruller fra Tilda. Resten av utstyret for å pakke gaver har jeg i bokser i bokhylla. Praktisk og pent:-)


Ingen kommentarer: