onsdag 12. januar 2011

Flere bilder fra stua

Da har jeg fått tatt litt mer bilder fra stua. Jeg liker best å ta bilder når det er lyst ute, men da begrenser det seg jo til helgene at jeg får tatt. Men bilder med levende lys blir jo stemningsfulle da. Kanskje det blir noen oversiktsbilder til helga:-)

Et av sommerens "Prosjekt hvitmaling" resultater. Ble veldig fornøyd med den:-)


Hylle jeg har fått av min mormor. Den stammer fra min morfars barndomshjem på Røvær. Planen var å male den hvit, men så ble den hengt opp før jeg kom så langt, og nå synes jeg den er veldig fin som den er.


Denne skjenken har jeg arvet etter min oldefar. Jeg er veldig i tvil om jeg skal male den hvit... Har en lik, bare mindre, som står under TV. Hvit, brun, hvit, brun... Valgets kvaler...


Elsker fattigmannsølv!

Ingen kommentarer: