fredag 14. januar 2011

Heeeeerlig!

Da har fru Emma tatt helg! Nyvasket hus, Pepsi Max i glasset, lun krok i sofaen og pc'en på fanget. Heeeeerlig! Helga har mye kjekt å by på for alle her i huset. Fruen selv skal på nabokonetreff hos skjønne Kristine. Jeg gleder meg til å ta en en titt i det flotte huset hennes igjen! I morgen skal Rune og jeg en tur til Stavanger. Bare oss to. Det er lenge siden sist, og jeg gleder meg. Da blir det litt(?) shopping, god mat, hotell og avslapping. Mathea og Casper skal til bestemor og bestefar hele helgen, og de gleder seg.

Ha en super helg, folkens! Kjempeglad for alle dere som titter innom bloggen min. Legg gjerne igjen kommentarer. Setter stoooooor pris på det:-)

Noen fine ord å ta med inn i helgen!
Klem Mary Ann

1 kommentar:

Kamilla sa...

Ønske deg og dine ei god helg! Så deilig med aleinatur te Stavanger! Kos dåkke masse!