søndag 12. juni 2011

Sommerglade barn!

Heeeerlig med sommer! Her på vestlandet er været skiftende, men klager ikke over de siste dagene. Og vi kooooser oss! Barna er ute fra morgen til kveld, og er storfornøyde. Jeg har fått nytt kamera, og flyr etter dem hele tiden. Som regel er de villige til å "pose".



Slageren hos oss for å få barna til å smile og le, er at jeg later som jeg har en meitemark på hodet... Ja, det skal ikke alltid så mye til. Er de ikke helt med likevel, er det bare til å late som om marken bæsjer, og jeg har dem i min hule hånd.
"Ha ha, makken bæsje på hodet te mamma!"


Nå blir det kakebaking ut på natta her. Tok meg vann over hodet og lagde en enorm cupcake røre mens jeg ventet på en sjokoladekake i ovnen... Sukk... Men med mange selskapeligheter framover er det bare til å brette opp ermene. Mathea blir fem år på tirsdag, og mannen 35 på fredag.

Og, dere; husk å stemme på Fru Emma og Co på Nibs uterom utfordring, da! Det setter jeg stor pris på.

HER gjør dere det!

Ha en fin kveld/natt, med eller uten kakebaking.

Klem fra Fru Emma.

6 kommentarer:

EKTE INTERIØR sa...

Haha! Meitemark på hodet, ja hva gjør man ikke? :-) Virkelig fortjent finaleplass, du har så kul uteplass! Lykke til! :-)

Unknown sa...

Nydelige bilder, og Casper sine øyne stråler:)) Herlig.. Kos deg med bildeknipsing ;)) Klem

Unknown sa...

Så søte de er!
PS: gratulerer som finalist, kjempefin uteplass!

Tommensgirl sa...

Så nydelig bilder:) Herlig og kan nesten høre de le,bare av å se bildene:)
Jeg skal stemme på deg nå:)
Ha en fin dag:)
Klem

Alfa sa...

Nydelige bilder:0).
Er så herlig med sommer og sol. Kos dere masse.
Klem

anne-linn sa...

Takk for koselig kommentar i bloggen min, og kjekt at du ville legge deg som følger!! Jeg gjør det samme hos deg. Du har en fin blogg med flotte bilder! Ser vi har like gamle unger, og vi mammaer er visst like gamle vi og.