lørdag 25. juni 2011

Festbord i pasteller

Jeg elsker pastellfarger, og for meg blir det en selvfølge å dekke sommerbord med pasteller. Den siste tiden har vi hatt mange selskaper, og fruen har kost seg med borddekking.


I forrige innlegg gikk det meste i rosa, men da vi skulle ha ha kombinert bursdag for mannen og Mathea, byttet jeg noe av det rosa ut med blått. Er mye blått i hjemmet vårt denne sommeren. Har flere innlegg klare, og ser nå at alle domineres av blått...


 Dymoen blir flittig brukt for tiden.
Selskapsklare barn!

Da skal jeg ut å male litt i lekehytta. Den skal jeg også snart blogge om*smiler*

Ha en herlig lørdagskveld, godt folk!

Klem fra Fru Emma

5 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelig festbord
og herlige, festkledde barn
Kos deg med malinga:-)

Drømmehuset mitt sa...

Hei

Flott bord og nydelige barn:)
God lørdags kveld

Klem

Unknown sa...

Så fint du har pyntet! Nydelig med pateller ;o))) Kjempe fine servietter!!!!

Klem Elisabeth ;o)))

S sa...

Hei! Nydelige pasteller! Vakkert bord og vakre barn! Ha en fin uke!
Klem Sigrid :)

Mamma Cecilie sa...

For et vakkert bord.
Det ga virkelig inspirasjon:D
Flotte barn du har