tirsdag 1. november 2011

Nib utfordrer: soverom!

Og det passet jo bra! For vi har nettopp shinet opp soverommet vårt! Vi (les: jeg) har latt oss inspirere av bloggere som laget hodegavl selv, og beiset den i drivved. Tidligere høst fikk Casper en på sitt rom, se HER. Og nå var det vår tur. Nye puter og sengekappe fra H&M Home, stor bokstav, kurv og strikkeputer fra Fru Emmas. Med dette kaster jeg meg ut i Nibs novemberutfordring, og gleder meg til å få se masse flotte innlegg.





Vi har hatt besøk av journalist og fotograf her hjemme i dag, og er så spent på resultatet!

Ha en strålende høstkveld!

Klem fra Fru Emma

15 kommentarer:

Ønskedrømmen sa...

WOW!
Kjempelekkert!!
Håper det er ok at jeg viser gavvelen din til mannen min. Vi skal til å pusse opp gjesterommet, og da har vi lyst å lage gavvel selv.
Din er jo bare superlekker altså! :-D

Klem!

Doris sa...

Genial løsning!

HjemmeKos sa...

Fantastico!!! Lekkert ;-)
For en kjekk utfordring - for deg !!
Snakk om timing ;)

Tommensgirl sa...

NYDELIG soverom dere har<3
Kos deg i kveld:)
Klem

Vibeke / Mammas Hus sa...

Kjempefint!! :) Likte godt at den er så bred at dere fikk med nattbord.

Lykke til!

S sa...

Det var kjempe fint! Et drømmesoverom, utrolig stilig alt sammen! Lykke til i utfordringen!

Klem Sigrid :)

24 sa...

Skikkelig lekkert!
Likte dei behagelige fargane som soverommet hadde, ein skikkelig "ro".

Ønsker deg ein fin dag!
Mvh. Helene

Marianne Dragon Waagan sa...

Heisann:)
Nydelige bilder av et lekkert soverom. Lykke til med utfordringen!:)

Ønsker deg en flott uke videre:)
Klem Marianne

Thelma Louise sa...

koselig soverom.:-) lykke til hos nib.:-)

Gamletingretten sa...

Herlige kontraster med det grå og hvite :) Likte så godt sengegavelen din! klem fra AM

Behindabluedoor sa...

Kjempelekkert med den gavlen =)))

Karoline sa...

Sååå nydelig! Dette likte jeg :)
Klem Karoline

Sommerhuset i bakken sa...

Hei ;-)

Første gang jeg er innom deg, men her likte jeg meg ;-)

For et utrolig flott soverom! Herlig sengegalv og en lun og koselig stemning.

Ha en finfin kveld!

Monica sa...

Hei på deg.
Kjempelekkert!!
Ønsker deg masse lykke til i NIBs utfordring, og en riktig finfin helg ;)

Lillekatt sa...

Utrolig fint!!!!