søndag 11. september 2011

Bli med inn på gutterommet!

Velkommen inn på Caspers "nye" rom!

 
Casper begynner å bli stor gutt, hele 3,5 år! Og nå syntes jeg rommet hans hadde behov for å bli "littstorguttrom". Den gamle skuvesenga var rett og slett blitt for smal for han, og det var litt mange barslige innslag der inne. Fortsatt er det rom for både lek og læring, for sååååå stor er han ikke enda.

Skylampa fra Ikea er byttet ut med industrilampe fra Fru Emmas. Senga er studentsenga mi. En herlig rammemadrass på 120 cm. Så nå får han god plass!  Sengegavlen ble pappaens lørdagsprosjekt forrige helg. Rubord beiset i drivved.
Mammaen fikk handlet inn nytt sengeteppe og leselampe på Living. De fine putene hans kom bedre fram her enn oppi skuvesenga.

På knaggen henger det alltid noen favorittplagg. (Les: mammaens favorittplagg.) Sommerklær er byttet ut med høstklær. 

Mulig jeg kan få blogget litt mer om rommet i morgen. Masse bilder igjen, men må jo begrense meg litt...

Nå skal jeg gå i gang med å legge inn mer klær på nettbutikken. Alltid noe å henge fingrene i!

Ha en flott kveld, alle sammen!

9 kommentarer:

Mona Christin sa...

Hei.

Digger dette gutterommet. Sengegavelen setter prikken over i'en. Herlig.

Klem Mona C

GodTid sa...

Kjempefint og inspirerende! Digger også sengegavlen. Nydelig! Gleder meg til å følge deg videre!

Unknown sa...

Nydelig rom :)))

Ninni sa...

Kjempefint! Sengegavlen var NICE!

Ha en fin uke!

Klem Ninni

Unknown sa...

Kjempe fint rom ;oDD Stiig sengegalv og tøff lampe ;o)) Jeg også elsker MM klærne som jeg ser henger på knaggene ;o))

Ha en fin uke ;o)
Klmmer Eisabeth ;)

Unknown sa...

Kanonstilig! digger veggordet over senga;)

Anonym sa...

Veldig flott...tipper Casper trives:)

Veronica sa...

Så fantastisk fint.
Du har gjort det såå fint for Casper.
Elsker det.

Tommensgirl sa...

For ett nydelig gutterom,med å mange fine detaljer:) Gleder meg til å se resten..
Ha en fin dag:)
Klem