fredag 18. november 2011

Så deilig! Jeg er kommet veldig godt i gang med innkjøp av julegaver, og også med innpakkingen. I år vil de fleste gavene se slik ut:

Jeg er jo veldig glad i kontraster, og dette synes jeg ble en fin kontrast mellom røft og yndig*smiler*

Og en slik diger sinkurne har jeg ønsket meg kjempelenge, og endelig er den min! Frem til vi får juletre i hus, skal gavene få ligge i den.

Er du også på jakt etter en slik urne? Utrolig lekre. De kan brukes til juletre, greiner, dekorasjon med noen puter i åpningen, eller rett og slett snu den opp ned og få et lekkert bord! Jeg har en igjen i butikken. Kjøp den HER!

Ha en fin kveld! Vi skal til naboen på middag! Gleder meg!

God helg alle sammen!

Klem fra Fru Emma

2 kommentarer:

Unknown sa...

Koselig:)

Ninni sa...

Hadde blitt SÅ glad for ei pakke som var pakket inn slik:)
Tøft med dymoen!

Ha ei fin helg!

Klem Ninni