torsdag 2. juni 2011

Nib: uterom

Da er tid for ny utfordring fra Nib, denne gang uterom. De siste ukene her i Haugesund har vært prget av HØST, og alle uteprosjekter har stoppet opp. Men på trappa vår har jeg fått gjort klar til sommeren. Trappa er nemlig under tak...

I sommer går jeg for blått! Var usikker veldig lenge, for det er jo så mange fine farger å velge mellom! Men blått fungerer fint med annet jeg liker, som hvitt og natur.










Mye av det jeg har dekorert med er fra Bloomingville, Hubsch, Miljøgarden og Mille Moi. Leverandører jeg bruker i min buitikk. Se her for å komme til nettbutikken min.

Gleder meg til å se alle flotte innlegg om uterom!

Klem fra Fru Emma.

12 kommentarer:

Unknown sa...

Så fint du har det!

Tommensgirl sa...

Så nydelig uteplass du har:) Med mange kjempe fine detaljer:) Lykke til i nibs utfordring:) Ha en fiiin dag:)
Klem

tonje boganes sa...

Knallflott! Og så fin blogg du har! Klem Tonje

sa...

Dette likte jeg svært godt :) lykke til!

Kaisas mamma sa...

Kjempefint! Blått er lekkert. Kjempegod helg til deg.

Klem,

Astrid

Stine sa...

Nydelig, nydelig! Gleder meg til jeg kan begynne på min egen uteplass :) Ha en strålende kveld!

Unknown sa...

Så koselig uteplass dere har;)

Jeanette sa...

Super fin uteplass!

LYKKE til!

Velkommen på besøk hos meg også!

Klem klem

Lillekatt sa...

For en fin plass!!! Veldig mye fine detaljer, så flink du er :-)

Lykke til!

Sologbolig sa...

Kjempefint og lekkert. Ha fine dager framover.

Unknown sa...

Så fint du har det. Masse arige detaljer. Likte den griena inni hylla spesiellt godt jeg da;)

Anonym sa...

Så utrolig flott hos deg.. er en absolutt favoritt:-))