tirsdag 28. juni 2011

Litt nytt på kjøkkenet

God kveld, folkens! Selv om jeg har ferie går dagene i ett! Både i går og i dag har vi hatt barnas barnehageavdelinger på besøk i hagen. Kjempekoselig!
Men været er ikke helt på vår side, så vi får ikke gjort så mye ute. Men jeg fortviler ikke, for da får jeg jo kose meg inne... Har f.eks. fått litt nytt på kjøkkenet.

Kjøkkenhåndkle fra ByNord.



Lyseblå skåler og servietter fra Ib Laursen. Elsker skålene deres.


Og tre telysholdere fra Tine K.

Og da har jo fruen all grunn til å være fornøyd *smiler*

Holder også på å pakke ut nye varer til butikken min. Skal vise dere noen godbiter i neste innlegg.

Klem Fru Emma

4 kommentarer:

HjemmeKos sa...

Herlig herlig. . !! Tror du ikke denne dama kjøpte akkurat likt kjøkkenhåndklede i dag da . . Sjokk! *ler*

Kjenner jeg gleder meg allerede til inne-høstsysler :) høstnyheter. . .klær og interiør - gøøøy!!

Tommensgirl sa...

Så fine ting du har kjøpt:)
Lengter etter solen jeg..
Ønsker deg en fortsatt fin ferie:)

S sa...

Utrolig stilig det første bildet ditt! Kjempe fine ting, kult med dyremotiv på kjøkkenhåndkle!!!

Klem fra Sigrid :)

Unknown sa...

Så fint alt sammen var, klem =)