lørdag 6. august 2011

Skjenk i ny drakt

God kveld folkens! Nå tenker jeg det er på tide å begynne og blogge om "vanlige" ting igjen. Det har ikke blitt så mye blogging i sommer, og jeg har sett at jeg ikke er alene om det.

Før vi reiste på ferie malte jeg oldefars gamle skjenk/bokhylle hvit. Jeg har lenge irritert meg over for mange mørke elementer i stua, og saker og ting blir stadig lysere. Denne skjenken har nesten gitt meg grå hår, da ALLE sier at jeg IKKE må male den. Men for meg ble det helt feil. Den måtte rett og slett bli hvit... Håper NOEN er enige med meg*smiler*


Her er før bildet:



Så var det speilet da... Bør vel bli hvitt det også?

Ellers er det full aktivitet i nettbutikken min igjen etter ferien. Denne helgen har jeg fraktfri levering!
I butikken finner du blant annet sinkkassen, trekassen, og sinkhus som er på bildene her. Ta en titt HER!

Ha en herlig lørdagskveld folkens. Blogges snart!

Klem fra Fru Emma

4 kommentarer:

Trude`s hverdag sa...

Jeg er helt enig med deg, sjenken ble lekker i hvit :-) Ønsker deg en fin helg:-) Klem

Stine sa...

Åh så fin! Gleder meg til jeg kan få en så fin skjenk i stuen! :D

Gamletingretten sa...

Sjenken ble utrolig fin i hvit :) De grå sinkhusene gjorde seg fint inntil det hvite :) klem fra AM

Vibeke / Mammas Hus sa...

Helt enig med deg! :) Kan jeg vise denne i OppussingsOnsdag på bloggen min kanskje?

Vibeke :)