tirsdag 23. august 2011

Dilla på kurver og kasser , del 3- Tine K.

God kveld! Da er denne dagen også snart over. Fikk omsider lillemann til sengs. Han syntes det var skummelt å sove med en skadet hånd. Han skar seg i barnehagen i dag, og måtte sy tre sting. Stakar gutten min. Ikke bedre av at legen begynte å sy før bedøvelsen virket. Argh! ALDRI hørt et barn skrike sånn før. Slikt gjør vondt i et mammahjerte!

Her er del 3 av kurv og kasse maniet mitt. Jeg har virkelig lagt min elsk på Tine K. I forrige innlegg viste jeg småkurver fra Tine K, men jeg er vel så glad i de store.




Disse putene, også fra Tine K, har jeg mange av. Noen til pynt i kurven, og noen på stolene til spisebordet.


Da skal jeg kaste meg over min laaaaange "To do" liste. Sukk... Men mye gøy som skjer framover, så det er bare til å brette opp armene. Har akkurat fått lagt ut første levering av barneklær til nettbutikken. Se HER og HER.

Og har du ikke fått med deg min giveaway, så finner du den HER.

ha en knakende god kveld, folks!

Klem fra Fru Emma

4 kommentarer:

Bjørkely sa...

Huff.. Stakkars lille vennen. Det er ikke greit å være liten :)

Unknown sa...

Herlige bilder:) Tine K har mye fint.

God bedring til lillegutt.

Klem Henriette

Torill sa...

Uff stakar liten!!!
Eg har også filla på kasser og kurver. Kurvene du har vist er virkelig fine og kan jo brukes til så mangt. Elsker ting som både er fint og nyttig;)
Du har ein nydelig blogg! Som eg ofte titter innom;)
Klem fra Torill

Unknown sa...

Off, stakkars :-OO Fælt når slike ting skjer..håper han ikke har fått legeskrekk...

Nydelige kurver du har og så fint hos deg ;o))God bedring til lillegutt ;)

Knip Elisabeth ;)))