mandag 15. august 2011

Dilla på kurver og kasser , del 1.

Hei folkens! For en deilig dag vi har hatt her på vestlandet!  

Det har ikke blitt mye interiørblogging i sommer. Ikke for at det ikke har vært noe å blogge om, men dagene har sust fra meg. For hjemmet far fått et anisktsløft, da spesielt stua. Følte ikke den helt hang sammen med resten av huset lenger. Så det har blitt en del maling, og en del innkjøp som jeg skal vise framover*smiler*

Kurver og kasser kan jeg virkelig ikke få nok av! De brukes over alt, noen som pynt, noen til praktisk bruk. I dag skal jeg vise kassen som nå har fått plass på spisebordet.


Stake fra Hübsch og kasse fra Miljlgarden. Fra butikken min.


Blomster i Norgesglass er så vakkert!


 Fineste rosene jeg noen gang har hatt! Fikk de av min svigerinne for snart to uker siden, og står like fint! Vanskelig å få fram den nydelige duse gammelrosa fargen, men den er helt fantastisk flott!

Ha en flott kveld videre! Dette blir min siste "kan være oppe så lenge jeg vil" kveld. Onsdag er det tilbake i lærerrollen!

Du er vel forresten med på min giveaway? Bli med HER og du kan vinne gavekort på 500 kroner!

Klem fra Fru Emma

2 kommentarer:

Arlens boblebad sa...

For en koselig blogg du har!
Kjempefint sammensetting på bordet ditt med trekasse og norgesglass.
Vil gjerne følge deg videre.
Klem Linn

Marianne Dragon Waagan sa...

Heisann:)
Tusen tusen takk for hyggelig kommentar inne hos meg, d varmer skal du vite...og veldig hyggelig at du la deg til som følger, velkommen skal du være og håper du vil trives inne hos meg:)

La meg til som følger hos deg også, for en slik utrolig flott blogg MÅ bare følges!!:)

Ønsker deg en fin fin uke:)
Klemmer Marianne:)