tirsdag 22. februar 2011

Pimping med stickers

Jeg har ikke klart å unngå det jeg heller... Stickers og sjablonger. Har noen både her og der, og tenker ofte at jeg skulle hatt noen både der og her også. Se hvordan jeg har brukt dem:

På kjøkkenet savnet jeg å ha noe barna kan stå på når de skal "hjelpe til" på kjøkkenet. Som regel kommer de slepende med tripp trappene, men det blir bare et styr. Så på forrige Ikeatur kjøpte vi to trappekrakker. Vi malte dem, og så har jeg kjøpt stickers med navn på. Ble ganske så bra synes jeg:-)







 På Caspers rom har det også kommet opp veggord. Falt for dette sitatet. Fant det på dansk i en nettbutikk, men fikk bestilt på norsk. Synes det passer veldig godt til en treåring.



I loftstua har jeg dette vakre franske sitatet.

Så folkens, hvordan er det franskkunnskapene? Jeg for min del kan ca. to ord på fransk, men har funnet ut at sitatet betyr noe som;

Kjærligheten er vårt livs største glede og vårt livs største sorg.
Den er livet.
Dette kjøpte jeg hos Hilde Heimdal Interiør og gaver.


Pimpinga fortsetter. Disse stickersene kjøpte jeg i Sandnes i januar, og brukte dem til å freshe opp et kjedelig Lackbord fra Ikea.



Da jeg fikk det franske sitatet hadde snille Hilde lagt ved denne stickersen.


Syntes den passet fint på slagbenken på kjøkkenet. Ekstra stas er det jo når man får noe så fint gratis. Hun la også oppi et sinkhjerte og et par andre småting. Da er det VIRKELIG hyggelig å handle!

Ha en herlig kveld alle sammen!

Klem fra Fru Emma

1 kommentar:

HjemmeKos sa...

Sååå fint !!
Jeg har en sånn krakk fra Ikea...har faktisk blitt liggende i pakningen i to år.
Nå fikk jeg også lyst til å få den fram :)
Har en søt liten krakk på kjøkken, men den er mest søt...ikke så praktisk..hi hi..