mandag 28. februar 2011

Egenprodusert lykt!

God mandagskveld! Dette har jammen vært en fartsfylt ettermiddag! Mathea har har to venninner på besøk, og Casper har hatt søskenbarnet sitt på besøk. Mye gøy og mye action, og det liker vi:-)

Ville vise fram søndagsprosjektet mitt. Jeg ble inspirert av en blogger jeg kjenner, Silje, som lagde en lykt/vase ved å bruke kvister. Slik ble min! Syntes den ble fin jeg:-)



Framgangsmåte: jeg fant en kjedelig vase jeg hadde stående i et skap. Så burde jeg vel tatt meg en tur ut i naturen og hentet greiner, men ikke denne damen nei... Jeg gikk til angrep på kirsebærgreinene mine... Klippet dem i passende lengder, limte dem fast etter hvert med tape. Prøvde med dobbelsidig tape, men det funket ikke så bra. Da jeg hadde kommet rundt skjulte jeg tapen med hyssing.


Tusen takk for inspirasjon, Silje! Håper du oppfatter det som inspirasjon, og ikke herming...:-)
Se gjerne link til Siljes fine blogg på blogglista mi:-)

Ha en fortsatt fin mandagskveld!

Klem fra Fru Emma


4 kommentarer:

Unknown sa...

Flott lykt & koselig blogg du har ;o) Klem Elisabeth

Unknown sa...

Så FIN den ble!!
Nei, herming er det da ikke. Jeg driver jo bloggen min bla for å inspirere!
Ha en fin kveld!
Klem Silje

Fru Emma sa...

Tusen takk, Elisabeth, og så hyggelig at du tittet innom bloggen min:-)

Fru Emma sa...

D var godt, Silje! Sååå kjekt med disse bloggene hvor vi kan hente så masse ideer og inspirasjon!