mandag 14. februar 2011

Grandiosa= romantikk???

Håper alle har hatt en fin valentinesdag <3 For min del hadde jeg ikke forventet noen romantiske stunts fra mannen min da han ikke akkurat er den største fan av slike "amerikanske dager"... Men han vet at innerst inne så setter jeg jo pris på en liten oppmerksomhet. Det er jo tross kjærlighetsdagen! Så da mennen kom hjem fra tannlegen (!) i kveld hadde han med seg et aldri så lite lurt smil. Han hadde forberedt en koselig kveld med Grandiosa, smågodt og en orkidé på bordet. Søte mannen min. Ikke akkurat biff, men syntes det var romantisk jeg! Tanken som teller, ikke sant???

3 kommentarer:

HjemmeKos sa...

Søtt <3

FamilienK sa...

Så koselig og inspirerende blogg du har :-)
Ha en fin dag:-)

Fru Emma sa...

Tusen takk for det:-) Så hyggelig at du liker bloggen min!