søndag 8. januar 2012

House Doctor lamper, del 2

God søndagskveld! Her har dagen gått til å vaske hus og middag hos svigers!

 I forrige innlegg viste jeg dere House Doctor lampene jeg har over spisebordet. Men jeg har flere på lager.


 Denne kjøpte jeg da jeg ryddet bort julepynten. Det blir så mørkt og tomt, så tror jammen jeg kjøper ei ny lampe hver januar jeg!


Lampa under fikk vi av svigers til jul. Skal innrømme at jeg var med å ta den ut*smiler* Den har fått plass på skjenken.



Neste lampe kommer i neste innlegg.

Nyt de siste timene av helg! Jeg skal bruke dem til å planlegge ny skoledag for de søte små på skolen, og pakke inn ordre fra nettbutikken som har kommet i helga!

Salg i nettbutikken! Ta en titt HER!

Klem fra Fru Emma

3 kommentarer:

Elisabeth sa...

Hei hei!

Så flotte lamper, både i dette innlegget og i forrige. Liker stilen din. Legger meg til som følger!

Velkommen inn til meg. Hilsen Elisabeth.

Sminke sa...

Stilig!:)

Har bestilt fra nettbutikken din nå :) Hvor lang leveringstid har du?

Fru Emma sa...

Pakker og sender i morgen:-)