fredag 6. januar 2012

House Doctor lamper, del 1

Del 1, ja! For her i gården blir det stadig flere og flere lamper fra House Doctor. Ingen tvil om hva som er favoritten på den fronten!

Da jeg var på jentetur til Stokcholm i høst kom jeg over disse som jeg ikke klarte å gå fra.




Skjermene er fra House Doctor, og de har jeg hengt rundt Nude lampene mine.



Det var to av mine fem House Doctor lamper. De andre skal dere få se en annen gang!

Ha en fin fin helg. Nå venter film og pizza med mannen. Herlig!
(Må bare få den lille monsterpysjkledde lillegutt i seng, IGJEN!)

Klem fra Fru Emma

2 kommentarer:

KROnPRINSESSENE sa...

Knall-stilige lampeskjermer ;)
Kjekt å finne slike interiør-godbiter på reise...
Håper pizzaen smakte og god helg til deg og dine.
Klem May Helen

Unknown sa...

Kuule lamper ;o)))
Gleder meg til å se de andre ;o))))

God helg til deg..vi har kost oss i hgsd i dag på Palestine..namnam ;o)))

Klem Elisabeth ;o)))