lørdag 3. desember 2011

Fine dager på julemarked!

I tre dager har jeg vært på rådhusplassen i Haugesund på julemarked. Butikken min er med for første gang, og det er så gøy! Været har overhodet ikke vist tegn til å bidra med julestemning, men det ordner fantastiske haugalendinger selv! Litt vestlandsvær skremmer ikke oss*smiler* Og så mange koselige og hyggelige tilbakemeldinger jeg har fått på butikken min. Det varmer, og gir inspirasjon til å fortsette.

Teltet "mitt"





"Gata" jeg har teltet mitt i. Og se det flotte rådhuset i bakgrunnen!



Nå er det snop i skålene, beina på bordet og glede seg til nok en julemarkedsdag i morgen.

Ha en herlig lørdagskveld, folkens!

Klem fra Fru Emma

2 kommentarer:

Ranveig sa...

KJEMPE FLOTT telt du har, ikkje løye du får go´e tebakemeldinger på d ;-))
Lykkete´ videre -- glede med te å hjelpa deg neste helg ;-))

Karianne Vikse sa...

Så flotte bilder, kjempe bra gjennomført telt.
Ville besøke standen din, men uflaksen min ville heller et stygt fall på isen, så sån gikk julen forbi. syns det er flott at du er med å preger jul i sentrum. Stå på videre.
Hilsen din medborger Karianne