lørdag 16. april 2011

Er gult kult?

Så er det denne gulfargen da... Jeg pleier ikke å pynte så mye til påske. Først og fremst fordi vi pleier å være på fjellet store deler av påsken, men også fordi det er vanskelig å finne pynt jeg liker! Det er noe med at påsken er gul... Gul er ikke helt min greie.

Så på torsdag bestemte jeg meg for å ta en runde å kjøpe litt pynt i pastellfarger. Men fant jeg det? Nix! Muligens sent ute??? Jeg fant litt stæsj her og der, og klarte ikke helt å styre unna gult. For barnas skyld, tenkte jeg.

Så fikk jeg pyntet litt på kjøkkenet. Både med det nye, og litt som barna har laget.


 

Tidligere i uka fikk jeg høre at Caspers avdeling i barnehagen hadde hatt om påsken i samlingsstunden. Så jeg spurte han: "Hvorfor feirer vi påske da, Casper." "Fordi kyllingene har bursdag", var det eneste jeg fikk ut av han. Men etter å ha vært med skolen min på påskemusikal var det tydelig at han hadde fått en del med seg, for i bilen på vei hjem sa han dette:


Syntes det var så søtt at jeg skrev det på tavla på kjøkkenet:-)

Kjøkkenbordet: 




Ha en herlig palmehelg alle sammen! Vi skal bare kose oss. I morgen blir det kino med barna!

Minner om min giveaway med flotte premier fra nettbutikken min. Bli med her.

Klem fra Fru Emma

1 kommentar:

Elizabeth sa...

Hehe. For et herlig utsagn fra gutten din. Jeg har begynt å skrive opp alle gullkorn fra min for å huske det senere. Kan muligens brukes imot ham ved en senere anledning (som bryllup ol) ;)

Ha en strålende søndag!

Klem fra Elizabeth